Tri dôvody, pre ktoré si ISTAV obľúbi nejedna firma.

Blog

Tých dôvodov je zrejme viac, ale dnes ide o túto „svätú trojicu“. Dosť totiž pomáha obchodným zástupcom firiem, ktorí aktívne monitorujú a zháňajú zákazníkov v stavebníctve.

Od tej doby, čo máme blog, samozrejme sledujeme, aké články čítate najradšej. Najviac z vás boduje článok kde popisujeme, prečo je ISTAV kvalitná databáza, a potom sú to príbehy zo života zákazníkov. Na špici sa pritom drží ten, kde niekoľko obchodných zástupcov popisuje, ako vďaka ISTAVU získavajú zákazky.

A tak sme si povedali: „Dobre!“
Napíšeme o ďalších výhodách, ktoré by mal poznať každý, kto aktívne hľadá zákazky a kontakty v stavebníctve.

 

INFORMÁCIE = NOVÁ SPOLUPRÁCA

Naša stavebná databáza obsahuje rôzne informácie o mnohých stavebných projektoch. To je vlastne jej primárna úloha. Užívateľ ISTAVU môže vďaka týmto informáciám nájsť kontakty na investorov, architektov, projektantov alebo napríklad na generálnych dodávateľov, ktorí sa pravidelne a úspešne podieľajú na plánovaní a realizácií konkrétnych typov projektov (komerčné centrá, obchody, administratívne budovy atď.), a cielene ich osloviť. V praxi to znamená, že ak je vaša firma napríklad výrobcom kovových konštrukcií pre priemyslové haly, môžete rovno kontaktovať projekčné kancelárie, ktoré sa na výstavbách takéhoto typu budov aktívne a dlhodobo podieľajú. Predstavenie vlastných produktov v osobnej rovine je vždy dobrá cesta k novej spolupráci.

 

INFORMÁCIE = ROZVOJ SPOLUPRÁCE

Určite je dobré nezabúdať na predchádzajúce kontakty a spolupráce. A aj s tým vám ISTAV pomôže. Môžete sa zamerať na komunikáciu s firmami a subjektmi, s ktorými ste v minulosti na projektoch spolupracovali, a oni začínajú pracovať na nových stavebných zámeroch. Včasnou osobnou komunikáciou môžete docieliť to, že na niektorom objekte bude investor či projektant spolupracovať práve s vami.

 

INFORMÁCIE = VLASTNÁ PROPAGÁCIA

ISTAV nie je primárne vnímaný ako marketingový nástroj, avšak i pre tieto účely môže byť pre vašu firmu dobrým parťákom. Správnym a presným marketingovým využitím kontaktov na investorov, developerov, generálnych dodávateľov alebo na projektantov konkrétnych typov budov je možné dosiahnuť, že o sebe dáte vedieť a že zvýšite povedomie o svojich službách a produktoch u najdôležitejších partnerov.

 

Ako využiť ISTAV v cielenej reklame? Tomu sa venujeme v samostatnom článku.

A ak sa vám nechce čítať, tak nás rovno kontaktujte.

Istav Media, s.r.o.
18.12.2017

Chcete viac informácií?

Zadajte svoje údaje a radi sa vám ozveme do nasledujúceho pracovného dňa.

Podporujeme: