Veľtrhy majú stále svoje miesto v marketingu a je to dobre. Sú nepostrádateľným nástrojom, vďaka ktorému sa stretnete v interaktívnej komunikácii s trhom a konkurenciou. Náročné plánovanie do detailov Vám potom vytvára pevnú pôdu pod nohami na to zvolať „Sme tu a sme silní!“
Doba je rýchla a pokroková. Firmy sa predháňajú v novinkách a inovatívnych prístupoch. Veľtrh je tak ideálnym miestom, kde ukázať, čo nového máte a potvrdiť tak rolu inovátora?
Týždeň prístupu ku skvelému obsahu pre Vašu marketingovú stratégiu. Toľko materiálu na jednom mieste, to poteší srdce nejedného kreatívca. Fotky, videá, rozhovory. Vytvoríte si skvelé blogové články, referencie, príspevky na sociálne siete alebo napríklad interaktívne vysielanie.
Skvelá príležitosť, ako si aktívne vytvárať tzv. fanúšikovskú základňu na sociálnych sieťach. Neznamená, že keď sa Vaším klientom nestal hneď, že to neurobí neskôr. Niekto potrebuje viac času na rozhodovanie. Alebo nejaký iný dôvod, prečo s Vami obchodovať a cez sociálne siete k nemu môže jedného dňa tento dôvod ľahko doputovať.
Zavolať, pozvať svojho obchodného partnera na kávu a chvíľku sa zastaviť, to patrí medzi tie príjemnejšie povinnosti. Takých chvíľ nie je nikdy málo. O existujúce vzťahy sa treba starať ako o zlato, veď aj s nimi vytvárame tú správnu hodnotu, ktorú potom predávame trhu.
Obchod. To je často neľahká úloha a nemala by byť hlavným cieľom. Často sa stretávame s tým, že sa náklady na veľtrh prepočítavajú k získaným obchodným príležitostiam. Cena takého leadu potom šplhá do frustrujúcich výšin. Na obchod radšej využite nástroje, ktoré sú na to svojou povahou určené. Efektivita obchodného nástroja je niekde úplne inde, než pri akvizícii na veľtrhu.
Keby ste chceli vedieť, AKO na takú efektívnu akvizíciu, spojte sa s nami, radi Vám poradíme.