5 alebo 6 cieľov veľtrhu?

Blog

A je to tu, sezóna veľtrhov začala!

 

  • po mesiacoch náročných príprav
  • po vyjednávaniach o najlepšie miesto
  • po nekončiacej koordinácii všetkých spolupracujúcich subjektov
  • po úľavnom zvolaní „hurá, stánok dorazil a je celý!“
  • po státisícoch a miliónoch utratených z rozpočtu

 

 

Týždeň v duchu podpory brandu, nadväzovania a upevňovania vzťahov, informovania o novinkách, je pred nami. Poďme sa pozrieť na najdôležitejšie ciele, s ktorými doň vstúpiť.

 

 

1. podpora brandu

Veľtrhy majú stále svoje miesto v marketingu a je to dobre. Sú nepostrádateľným nástrojom, vďaka ktorému sa stretnete v interaktívnej komunikácii s trhom a konkurenciou. Náročné plánovanie do detailov Vám potom vytvára pevnú pôdu pod nohami na to zvolať „Sme tu a sme silní!“

 

2. inovácia

Doba je rýchla a pokroková. Firmy sa predháňajú v novinkách a inovatívnych prístupoch. Veľtrh je tak ideálnym miestom, kde ukázať, čo nového máte a potvrdiť tak rolu inovátora?

 

3. obsah

Týždeň prístupu ku skvelému obsahu pre Vašu marketingovú stratégiu. Toľko materiálu na jednom mieste, to poteší srdce nejedného kreatívca. Fotky, videá, rozhovory. Vytvoríte si skvelé blogové články, referencie, príspevky na sociálne siete alebo napríklad interaktívne vysielanie.

 

4. vzťahy a budovanie fanúšikovskej základne

Skvelá príležitosť, ako si aktívne vytvárať tzv. fanúšikovskú základňu na sociálnych sieťach. Neznamená, že keď sa Vaším klientom nestal hneď, že to neurobí neskôr. Niekto potrebuje viac času na rozhodovanie. Alebo nejaký iný dôvod, prečo s Vami obchodovať a cez sociálne siete k nemu môže jedného dňa tento dôvod ľahko doputovať.

 

5. upevňovanie existujúcich vzťahov

Zavolať, pozvať svojho obchodného partnera na kávu a chvíľku sa zastaviť, to patrí medzi tie príjemnejšie povinnosti. Takých chvíľ nie je nikdy málo. O existujúce vzťahy sa treba starať ako o zlato, veď aj s nimi vytvárame tú správnu hodnotu, ktorú potom predávame trhu.

 

6. čo sa v poslednej dobe očakáva

Obchod. To je často neľahká úloha a nemala by byť hlavným cieľom. Často sa stretávame s tým, že sa náklady na veľtrh prepočítavajú k získaným obchodným príležitostiam. Cena takého leadu potom šplhá do frustrujúcich výšin. Na obchod radšej využite nástroje, ktoré sú na to svojou povahou určené. Efektivita obchodného nástroja je niekde úplne inde, než pri akvizícii na veľtrhu.

Keby ste chceli vedieť, AKO na takú efektívnu akvizíciu, spojte sa s nami, radi Vám poradíme.

Istav Media, s.r.o.
10.10.2018

Chcete viac informácií?

Zadajte svoje údaje a radi sa vám ozveme do nasledujúceho pracovného dňa.

Podporujeme: